انتخابات

بازی‌های کنسول ایکس‌باکس وان در لیست فروشگاه ویندوز قرار گرفته است اما در حال حاضر در دسترس نیست

 امکان اجرای بازی‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس ۳۶۰ بر روی ویندوز

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، مایکروسافت بارها سعی کرده است تا ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان را به هم نزدیک‌تر کند، نمونه اخیر این سیاست، امکان خرید بازی Quantum Break بر روی ایکس‌باکس وان و دریافت دسترسی رایگان به نسخه ویندوز ۱۰ این بازی بود. در حالی که کمتر از یک ساعت تا آغاز کنفرانس مایکروسافت زمان باقی مانده است، شایعاتی مبنی بر امکان اجرای بازی‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 برروی ویندوز ۱۰ رونق گرفته است. 
به نقل از یکی از کاربران توییتر، بازی‌های کنسول ایکس‌باکس وان در لیست فروشگاه ویندوز قرار گرفته است اما در حال حاضر در دسترس نیست. او در ادامه اینطور گفت:

هر بازی در فروشگاه ویندوز صفحه‌ای جداگانه دارد و ویندوز ۱۰ به عنوان سیستم عامل مورد نیاز برای این بازی‌ها مشخص شده است، با این حال زمانی که برای نصب بر روی آنها کلیک کنید، با پیامی با عنوان در حال حاضر در دسترس نیست، مواجه می‌شوید. تمامی بازی‌ها به همراه بسته‌های الحاقی که در فروشگاه ایکس‌باکس وجود داشت، در فروشگاه ویندوز قرار گرفته است.

شاید این اتفاق یک اشکال نرم‌افزاری باشد اما فیل اسپنسر بارها به این موضوع اشاره کرده است که در آینده قصد دارند این امکان را به ویژگی پلتفرم تبدیل کنند.

 

 

xbox


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.